
ცნობილი ბრენდები ნელ-ნელა აპირებენ 3D ტექნოლოგიის გამოყენების შემცირებას თავის ახალ ტელევიზორებში.
წლის დასაწყისში, CES 2016 გამოფენაზე, მხოლოდ რამდენიმე კომპანიას ჰქონდა წარდგენილი მოდელები, როლებშიც აქცენტი 3D-ზე იყო გაკეთებული.
მათგან ერთ-ერთი იყო LG. თუმცა, ბრენდის წამრმომადგენელმა განაცხადა, რომ ამ წლიდან ეს ფუნქცია მხოლოდ ბრენდის ფლაგმანებს ექნებათ:
"წინა წელს ჩვენი ტელევიზორების 40% გააჩნდათ 3D-ს მხარდაჭერა. ახლა კი მხოლოდ 20%-ს ექნებათ, რადგან მომხამრებლების მხოლოდ მცირე ნაწილს ურჩევნია ფილმების ყურება ამ ფრომატში. მომავალში ეს ტექნოლოგია მხოლოდ პრემიუმ-კლასის ტელეიზორებში იქნება გამოყენებული."
ასევე, კომპანია SAMSUNG-იც აპირებს 3D ფუქნციის მქონე მოდელების გამოშვების შემცირებას.


მოცულობითი გამოსახულების პოპულარობა ტელევიზორებში საკმაოდ დაკლებულია ბოლო 2-3 წელიწადში.
3D კონტენტის წარმოებაზე პირველმა უარი თქვა BBC-მ, შემდგომ Sky და უამრავი სხვა კომპანია.
თუმცა, თუ მომხმარებლებს ურჩევნიათ ტელევიზორის ყურება 3D-ში, ამის შესაძლებლობა ჯერჯერობით აქვთ.
თუმცა, თუ მომხმარებლებს ურჩევნიათ ტელევიზორის ყურება 3D-ში, ამის შესაძლებლობა ჯერჯერობით აქვთ.
ასევე აღსანიშნავია ის ფაქტი, რომ საქმე ეხება 3D-ს მხოლოდ სახლის პირობებში, რადგან კინოთეატრებში ამ ფორმატის ფილმებს აქვთ ძალიან დიდი პოპულარობა.